FAQ
Over Foamfy
Voor informatie over het retourneren of ruilen van uw product(en) verwijzen wij u graag naar ons retourbeleid. Let op: e-mails die naar andere mailboxen worden verzonden, worden niet behandeld, en wij bieden geen telefonische ondersteuning.
Heeft u ons al een aanvraag gestuurd? Geef ons dan even de tijd om te reageren. Wij verwerken e-mails op volgorde van ontvangst. Het sturen van een tweede e-mail vertraagt de verwerkingstijd, daarom raden we dit af.
Houd er rekening mee dat het 2-3 werkdagen kan duren voordat wij uw verzoek verwerken. Bedankt voor uw geduld!
Voor nu nog niet, maar wie weet in de toekomst!
Ja, dat is mogelijk! Neem gerust contact met ons op om samenwerkingsmogelijkheden te bespreken. U kunt ons bereiken via info@foamfy.com.
Verzenden
Voorlopig leveren we alleen in Europa.
Doorgaans verlaten bestellingen ons magazijn binnen 1-2 dagen. Door de grote vraag is ons magazijn momenteel echter op volle capaciteit.
Als gevolg hiervan kunnen sommige pakketten door onze internationale partners worden verzonden.
Houd er rekening mee dat verzending naar Europa 7-12 werkdagen kan duren.
Bij een langere levertijd vragen wij u vriendelijk om uw geduld.
Ons team werkt hard om ervoor te zorgen dat uw bestelling zo snel mogelijk bij u thuis wordt afgeleverd.
Zodra uw bestelling is verwerkt en verzonden, sturen we u een e-mail met het trackingnummer.
Pakketten kunnen worden gevolgd via de link in de verzendbevestigingsmail. U kunt ook naar onze pagina voor het volgen van bestellingen gaan en het bestelnummer invoeren, samen met het e-mailadres dat u tijdens het afrekenen hebt gebruikt, voor realtime updates over uw verzending.
Retourneren en ruilen
Als je niet helemaal tevreden bent met je Foamfy-product, kun je het binnen 14 dagen na levering retourneren voor een volledige terugbetaling of omruiling. Het product moet ongebruikt zijn en in de originele verpakking.
Ja, u kunt uw Foamfy-product binnen 14 dagen na levering ruilen voor een andere maat of kleur, op voorwaarde dat het product ongebruikt is en in de originele verpakking zit. Raadpleeg ons retourbeleid voor meer informatie.
Zodra we uw retourzending in ons magazijn hebben ontvangen, verwerken we uw retourzending binnen 7-14 dagen . Normaal gesproken wordt uw verzoek tot omruiling binnen enkele dagen verwerkt. We sturen u altijd een bevestigingsmail met een trackingcode zodra uw nieuwe bestelling is verwerkt.
De klant is verantwoordelijk voor de verzendkosten in verband met retouren of ruilen, tenzij het product defect is of er een fout van onze kant is gemaakt.
Als uw Foamfy-product beschadigd of defect is, neem dan binnen 7 dagen na levering contact met ons op. Wij zullen u dan instructies geven voor het retourneren van het product en het verstrekken van een vervangend product of restitutie.
Betalingen
U kunt bij de volgende betalingsproviders betalen:
- Visa, MasterCard
- American Express
- PayPal
- Klarna
- Apple Betalen
- Google Betalen
- ZACHT
- IDEAAL
- Klarna
Zodra een bestelling is geplaatst, kunnen we de details niet meer wijzigen, omdat we deze zo snel mogelijk verwerken en verpakken. Als het artikel dat je ontvangt niet past, kun je het naar ons retourneren voor de juiste maat.
Als een bestelling eenmaal is geplaatst, is het voor ons moeilijk om wijzigingen door te voeren vanwege onze snelle verwerkingstijden. We raden u echter aan om contact op te nemen met onze klantenservice en we zullen ons best doen om aan uw verzoek te voldoen.